Reacties
Reacties 1 - 50 van 69
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| De Dikke | Na je verslag te hebben gelezen heb ik deze 3 weken… | 12 mrt. '17 |
| De Dikke | Super super juutje. Ik zie alles weer voor mijn. Prachtig… | 12 mrt. '17 |
| Monique | Wat een geweldig verhaal om weer te lezen, het is… | 12 mrt. '17 |
| De Dikke | Weer zo'n prachtig verhaal juutje. Je ziet het… | 30 jan. '17 |
| Buuf | Weer heerlijk alles gelezen . Man wat schrijf jij… | 30 jan. '17 |
| Willemiek Pfaff | Wat een heerlijk verhaal en wat een ervaringen weer.… | 27 jan. '17 |
| Carola | Mooi om te lezen, ook omdat ik bij veel dezelfde plekken… | 27 jan. '17 |
| Monique | Je hebt dit reisverhaal weer recht uit je hart geschreven… | 27 jan. '17 |
| Annette | Dansen in een koelcel? Hi Hi, geweldig. Al weer genoten… | 27 jan. '17 |
| Kim | Whoooow wat dik! Balen!! Daar kon je ook echt niet… | 11 jan. '17 |
| Kim | Zeker mooi daar!! | 11 jan. '17 |
| Kim | Zeker heel mooi!! | 11 jan. '17 |
| Kim | Hier hadden jullie die high high tea? Best een hoogte… | 11 jan. '17 |
| Kim | Binnenkort vliegen wij ook op KL, die hightea klinkt… | 11 jan. '17 |
| Yvonne k | jeetje judith, wat een belevenissen! kan me voorstellen… | 23 dec. '16 |
| John | Wat een avontuur. | 21 dec. '16 |
| Monique | Jammer dat je zo kort in Kuala lumpur was maar je… | 21 dec. '16 |
| Buuf | Damn wat maak jij een top reis joh. Jaloeeeeeeeeeeers… | 14 dec. '16 |
| Buuf | Damn wat maak jij een top reis joh. Jaloeeeeeeeeeeers… | 14 dec. '16 |
| Monique van swaaij | hey juut, Geweldig om te lezen weer, bundel alles… | 7 dec. '16 |
| Monique | Ondanks dat het al even geleden is, is het toch fijn… | 4 dec. '16 |
| Yvonne k | Judith, wat een fantastische reis en wat leuk dat… | 23 nov. '16 |
| Kim | Gaaaaaf Judith!! Superleuk om te lezen wat je allemaal… | 13 nov. '16 |
| Monique van swaaij | Hey Juut, Geweldig verhaal weer, alsof je er bij bent.… | 3 nov. '16 |
| Carola | Super leuk allemaal meid! Ook veel lef om zo met iedereen… | 27 okt. '16 |
| Pascalle | Weer een mooi verhaal! Het eerste land gehad en nog… | 25 okt. '16 |
| Ramon | We zijn niet jaloers hoor! Sri Lanka vonden wij ook… | 25 okt. '16 |
| John | Wat een feest.je mist je collega's natuurlijk… | 25 okt. '16 |
| De Dikke | Geweldig verhaal weer.Leuke ervaring en gezellige… | 25 okt. '16 |
| Liesbeth | Oh Judith, wat een reis ben je aan het maken. Geweldig.… | 25 okt. '16 |
| Ringo Razing | Super leuk om dit te lezen Judith. Veel plezier nog… | 25 okt. '16 |
| Monique | He Zussie je verhaal is een plezier om te lezen. Op… | 25 okt. '16 |
| Willemiek Pfaff | Leuk hoor Judith. Geniet er nog maar ekker van. Heel… | 25 okt. '16 |
| Sandra | He judith, nu al zulke gave en mooie ervaringen die… | 12 okt. '16 |
| Pascalle | Heel erg gaaf Juud!! Wat beleef je toch mooie dingen… | 11 okt. '16 |
| Mariska | Super tof Juud!!! Echt heel leuk om te lezen allemaal!… | 10 okt. '16 |
| Peter | Je had de laatste weken ook op hoogspanning gewerkt… | 10 okt. '16 |
| Ramon | Mooi verhaal...vond Sri Lanka ook een geweldig land.… | 9 okt. '16 |
| Anja | Al veel beleefd in pas 1 week! Super leuk om te lezen!… | 9 okt. '16 |
| Kenny | Klinkt gaaf allemaal en wat is zo'n eerste week… | 9 okt. '16 |
| Carola | Super tof meis! Leuk ook dat je alle mooie plekken… | 9 okt. '16 |
| De Dikke | Nou nou meisie heb je dit allemaal in één week gedaan… | 9 okt. '16 |
| Im | Wat een heerlijk verhaal om te lezen. Wat een prachtige… | 9 okt. '16 |
| Liesbeth | He Judith, wat een mooie ervaringen al en dat in je… | 9 okt. '16 |
| Che | Mooi geschteven juutje!!! | 9 okt. '16 |
| Willemiek Pfaff | Jeetje Judith. Wat een belevenis. Leuk om dit zo te… | 9 okt. '16 |
| Lucy | Hee Juud, wat een prachtige eerste week. En echt Judith… | 9 okt. '16 |
| Buuf | Heerlijk leesvoer wat jij allemaal opschrijft. Ze… | 9 okt. '16 |
| Kim | Hey Judith! Veilig overgekomen in Sri Lanka? Denk… | 7 okt. '16 |
| Benjamin | Onwijs veel plezier toegewenst! Geniet er voor de… | 4 okt. '16 |
1 2 Volgende »


- De Dikke: Na je verslag te hebben gelezen…
- De Dikke: Super super juutje. Ik zie…
- Monique: Wat een geweldig verhaal…
- De Dikke: Weer zo'n prachtig verhaal…
- Buuf: Weer heerlijk alles gelezen…
Alle reacties »